THE BEST YOU NEVER HAD.

ALLTSÅ KOM HEM PAULINA. DET ÄR INTE KUL LÄNGRE. JAG SAKNAR DIG. DU ÄR DEN ÄNDA FÖR MIG!

jag har tillbringat tiden efter skolan med att kolla american pie maraton till 4an och ätit estrellas sourcream and onion 50%less fat. pecis som jag vill ha det. det var en kär vän som plockade upp mig efter skolan och vi begav oss till my place och chillade som fan och skrattade hysteriskt. rätt vanligt..
när denne person åkt kom mina föräldrar hem med vietnamesisk mat, det blev en buffé framför idol med familjen, en buffé av det mesta på menyn kan jag anta, jävligt gott var det iaf. jag klippte även min låtsasbror simons hår, det blev nog rätt bra. annars får jag stryk. skön kväll med lugnt, behövde vila upp mig för att ta nya tag imorgon.

förfan. nu ska jag ta mig i kragen.
den sista tiden av helvetet ska jag hålla ut, ska verkligen försöka göra klart allting i tid och jävlar i mig att det ska bli bra med. det ska bli bäst och ingen, ingen ska kunna säga annat.

jag har förresten inte bara plugg inbokat den sista tiden i skolan, utan jag har även roliga saker som sker tex;

·testa på akupunktur i skolan (10/12)

·luciakampanj i skolan (12/12)

·paulina kommer hem (16/12)

·mat+bowling med ESS(17/12)

·skolavslutning, fira jul hos mormor(18/12)

·ming palace med weng chun klubben(19/12)

·THAILAND(20/12)


09 är det iaf bestämt med:

·sälen(15-18/1)

·JAG FYLLER 18ÅR (15/2)

·sälen(19-22/2)


JAG LÄNGTAR BORT FRÅN DEN HÄR SKITEN. JAG LÄNGTAR SOM FA-AAN!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0