con-fucking-gratulations

på min bloggis som firar 1 vecka idag! -stolt
idag vaknade jag som ett stolpskott runt 8 av ett sms från R där det stod att sofie farman satt på samma plan som dem på hemresan. "trevligt, men vem fan är hon?" tänkte jag när jag läste det helt nyvaken & morgongroggy. jag förstod ju att det var en kändis, men ni som känner mig vet hur jag är med namn & ansikten. DET FUNKAR BARA INTE. min hjärna kan verkligen inte para ihop ansikten med namn. det blir liksom på stan "ah, jag känner igen (den).. vet inte varifrån, hur eller varför. men jag tror att jag har pratat med (den)" samtidigt som man får ett saftigt leende och ett glatt "NEMEN HEJ:D" "hehe, nemen hejsan!" brukar jag då kunna få ur mig.. samtidigt som jag akut försöker få fram vart jag sett människan förut. tragiskt är vad det är. stackars lilla jag.
-för att återgå till min morgon. jag kunde tyvärr inte somna om efter sms:et utan jag startade min dator och började glo Andra Avenyn. kära kära andra avenyn! sen sov jag halva dagen, träffade r & gjorde absolut ingenting. förutom att sova, glo på "vem kan slå filip & fredrik" och åt chips & mat. förresten fick jag världens godaste parfym av honom. tack!



ge min en stadig grund att bygga drömmar på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0