fredag hela veckan



idag har jag då tagit första dosen av vaccin mot HPV (mot en spec. cancer)
det känns rätt bra, bler rätt yr och trött dock, men det var vanligt att man blir!
nästa vecka ska jag tillbaka & ta ett annat vaccin sen om 2 resp. 6månader igen..
tur att man inte är livrädd för nålar, & jag behöver egentligen vänja mig om jag ska
bli barnmorska som jag har tänkt mig? så det är bara att köra på.. dock tråkigt att
det var första gången jag åkte till vc själv, utan min kära moder som tyvärr är på
kryssning med min mormor<3

skolan börjar 15.20 idag för mig & har då endast en timme miljö, ME LIKE!
alltså fyfan vad roligt vi har på dom lektionerna.. det är helt sjukt. hur skön grupp
som helst! ikväll blir det bara lungt pga. vaccinet, tyvärr, men det kommer fler dagar.
idag blir det myskväll med min padre & låtsas madre med chips & cola:)

måste bara lägga till att igår övningskörde jag också! haha synd för mina medtrafikanter dock! det var då andra gången jag körde och vi åkte runt på vilsta industriområde där jag övade på det mesta. fick lite panik när jag hade en långtradare efter mig, men det löste vi. jag gillar min pappa, han är störst, bäst & vackrast<3

puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0