höst?

nu är det höst, big time. löven ändrar färg och man får den där speciella känslan i kroppen. det är rätt mysigt ändå, trots kylan.. tyvärr så har jag dock nästan alltid lite sådär höst-deprission. vet inte vad det är, men alltid när hösten kommer så känner jag mig nere & sjukt ledsen för det mesta. tyvärr. sen är jag förkyld som grädden på moset, fast vem är inte det i vårat fagra land den här tiden? man måste helt enkelt försöka hålla ut, stå ut med att man mår piss ibland. för allt löser sig med tiden, right? ibland vill man bara kunna skita i allting. men det går inte. fuck.
   igår var jag på handbolls match mellan guif & något lag. guif vann, såklart. rätt bra match, guif ledde hela tiden & i pausen blev man bjuden på bulle&coca cola. alltid najs. 
idag är det skola, som vanligt. har håltimme, som vanligt. är trött, som vanligt. fan kan det inte komma något speciellt och krydda min vardag? den känns så tråkig just idag, just nu. ingen träning blir det heller, jag är för sjuk. fan piss & äckel. höst deprission skit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0