johanna nilsson

nu ska jag ta och läsa min svenska bok, som är skriven av
Johanna Nilsson som är en fantastisk författare. boken jag läser nu heter sos från mänskilgheten men jag har även läst de i utkanten älskade som också är skriven av henne. rekomenderar den sista väldigt mycket, både till tjejer och killar! sos är också bra men jag tycker lite mer om de i utkanten älskade, mest för att man känner igen sig mer i den än i sos (trots att man gör det i den boken med). hon är iaf en fantastisk författare som verkligen fångar läsaren med sina beskrivningar, tankar & händelser. hon går rakt in i hjärtat och man känner en samhörighet med karaktärerna i hennes böcker. love it! (ibland kan skolan vara bra)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0