lördag

underbart! totalt jävla fucking underbart! -jag är med paulina, världens bästa tjej:)
idag började med att jag vaknade klockan halv 10 och var skitpigg, inte undra på eftersom jag somnade tidigt till filmen The Holiday som nog är en av världens bästa filmer.. den är helt perfekt, handligen, skådespelarna (vem blir inte tänd&kär i jude law när man ser hur underbar han är mot sina barn och cameron diaz?) jag blir det iaf! sen såklart känslorna som man får med filmen. man blir helt indragen... en väldigt bra film som jag verkligen rekomenderar till er som inte sett den än.

tillbaka till idag.. jag skyndade mig in till stan, gick och käkade med P och sen gick jag till badhuset för att jobba lite. det var väldigt jobbigt för dom små skitungarna suger verkligen musten ur en.. de vet verkligen hur man ska göra för att få oss tränare att tappa tålamodet. puh.. efter träningarna åkte jag & paulina hem till henne. vi lagade mat, kollade film & satt barnvakt åt hennes lillesyster. väldigt mysigt:) nu kom nancy och vi ska kolla film eller något annat roligt. kanske skriver senare:) ha det bra! puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0