måndag, kära måndag

skitdag i skolan idag.. segt som fan och jag hade godissug som aldrig förr! lyckligtvis hade jag ingen foto, så jag hann hem idag innan träningen:) tog en tupplur i soffan till top model för att sedan slänga i mig en macka & springa till bussen. ganska hård träning idag, riktigt skönt! kommer nog inte känna så mycket i kroppen imorgon, men svettades gjorde vi allt. värst var nog grabbarna grus som vanligt;) iaf, efter träningen drog jag med paulina till sporthallen & kollade handboll-guif förlorade:( sen drog vi hemåt med vår taxi för kvällen, vem om inte r själv? hem till mig, glo csi & mitt i ansiktet(?) skratta & halvsova på soffan gick det ut på. nu ska jag lägga mig med min förbannade svenska bok som aldrig tar slut? måste läsa ut den tills imorgon för då måste jag börja med min engelska, som ska vara klar på tisdag med en uppsats jag ska skriva? fan vad rolig min helg kommer bli! massa matte måste jag göra också, ligger efter för vi inte gör något på lektionerna. orkar inte liksom.. en liten lycka är att jag har trots allt sovmorgon på torsdag för alla andra har kemiprov, synd;) så börjar dagen i badhuset med idrotten (yes!!!!!) alla som känner mig vet att jag älskar att simma, happy me. puss på er alla, känner mig mycket gladare nu än vad jag gjorde på dan, det är nog tack vare en speciell person. vet inte om den läser det, du läser min blogg bara ibland men om du gör det så tack:) du vet varför.

har förresten haft sådär orförberett prov i engelska med uppsats, lyssna & läsa inför nationella proven i engelska A (ja vi läser A i ett och ett halvt år, B i ett halvår. konstigt, men så det är)(vi måste även skriva alla texter i svenska och engelska som är betygsgrundande i skolan, för hand, ingen dator eller liknande är tillåtet. orättvist? javisst!) ska få reda på eng-läsa imorgon, är spänd för detta kan hjälpa mig ifall om det går galet på nationella om någon vecka. hitils har det gått galant, är stolt över mina prestationer. puss på mig. puss på dig. puss på allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0