nattfilosofi

snart har jag haft min blogg i en vecka!! det känns sjukt eftersom tiden har runnit förbi så fort, men ändå känns det som om det var evigheter sen jag gjorde den..
det är läskigt det där.. hur tiden ibland kan verka gå så långsamt, samtidigt som den går så fort. man borde egentligen ta tillvara på varje minut i sitt liv för man vet aldrig vilken som blir den sista... som dom sa på en film vi såg på hos paulina idag "gör kaos i ditt nu, då vet du att du lever" det är sjukt sant. det är inte förns man har problem som man kan känna att man lever..


man borde egentligen alltid försöka att leva i nuet, glömma alla minnen för några sekunder. det är trots allt idag som du kan göra skillnad eftersom du kan inte ändra på något du har gjort, idag kan du försöka göra något bra av dina misstag istället, försöka vända dom till något bättre! allt man behöver göra är att se en ny fräsch början. 
 -lev i stunden, igår har passerat, det är idag du kan göra skillnad.


Kommentarer
Postat av: Abas

Efter en tid kommer du ge fan i att ens tänka på att du har en blogg.. jag har själv inte uppdaterat min sedan Juli xD Hög tid att göra det nu kanske? :p

2008-09-14 @ 02:58:11
URL: http://slusheyes.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0