nu kan du få mig så lätt

åhfyfan.. oskönt att man satt och vänta i skiolan 1,5 timme på att börja en lektion, sen när man går ner till salen står det en lapp på dörren "webb-design lektionen är inställd idag" tack för upplysningen och den stora lappen! så då var det bara att åka hem och somna på soffan. oerhört lite sömn inatt..

snart slutar johanna som ska komma hit en svängis:) så ska jag packa det jag aldrig gjorde förrut, för ikväll bär det hem till min papi. kanske blir ut och övningsköra till och med? får hoppas iaf:)

imorgon är det träning som gäller, måste kolla efter min ipod där.. den försvann nämligen i mångdags efter träningen... den borde inte ha blivit stulen? bara vi där ju.. äh, upp till bevis imorgon. puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0