ont i hela kroppen...

idag har jag då testat på weng chun, en riktigt upplevelse kan jag lova! det var hemskt&underbart på samma gång. svettades som aldrig förr, men fyfan vad skönt det var!! det blir nog att testa på igen på onsdag sen får jag se om jag fortsätter. tråkigt bara att vara ända tjejen, försöker få med mig johanna men hon är lite skeptisk;) själv älska jag det, älskar att träna, mår så bra efteråt. (trots den extrema träningsvärk alla berättade att jag kommer ha imorgon, som redan har kommit in i kroppen som svidande i muskerna så fort man använder dom. men det är skönt! för då vet man att man har kämpat!). Förresten så vann jag ett vad idag om träningen, jag och P slog vad om vem som skulle slå vem, jag vann såklart, för jag vann överlägset över honom.. nästan iaf ! så nu är man skyldig en fika, men vad gör det när man får äran som vinnare? inget!

nu äntligen ska jag ta tag i träningen igen efter ett långt uppehåll pga slöhet & sjukdommar. längtar sjukt&nu kommer ni se mig nästan varje dag gå till skolan med den stora feta träningsväskan, för jag hinner ej hem imellan. men jag gillart<3

You were my sun, you were my earth
but you didnt know all the ways I loved you, no
So you took a chance, made other plans
But I bet you didnt think that they would come crashin down,
no

you told me you love me
Why did you leave me all alone
now you tell me you need me
When you call me on the phone 

Boy I refuse
you must have me confused with some other girl
the bridges were burned
now its your turn, To cry

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0