nervös, oerfaren & uttråkad?

Jaha, då sitter man här med en helt tom och nystartad blogg. Rätt fräscht när man tänker på det, men oj vad svårt det kommer att bli att fylla ut dagarna med mitt extremt tråkiga liv, eller? Nej det ska nog ordnas som ett tjillivipp eftersom ni troligtvis kommer att få höra om mina tankar gällandes det mesta i den här bloggen. men jag kan varna er rerdan från början att dom inte alltid är speciellt genomtänkta och skärpta, eller? Ni får själva göra er egen bedömning om ett tag, men döm inte boken efter dess omslag. Eller i detta fall: bloggaren efter sitt första inlägg. Men för att prata om något annat, ni kanske undrar varför jag inte har haft en blogg innan och varför jag valde att göra en just nu? även om ni inte undrar får ni veta ändå: svaret är enkelt: 1-jag hade jävligt tråkigt. 2-jag har funderat på det här med att skriva blogg rätt länge men har aldrig riktigt tagit tag i grejen. Men nu jävlar är det igång! Får se hur länge det i håller sig bara;) ha det bra! puss♥

Kommentarer
Postat av: johanna

välkommen;)

2008-09-07 @ 18:15:15
URL: http://barajohannis.blogg.se/
Postat av: Camilla

Det är alltid roligt att ha en blogg att skriva av sig i :)

2008-09-07 @ 18:32:01
URL: http://camillajarvas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0