dator, träning & plugg

fan helvetes jävla skit äckel dator jag har. den fungerar inte. inte alls. inte ens 1minut. jag dör.
så just nu sitter jag i skolan, har härliga 3timmar håltimme som jag faktiskt tänkte spendera med att göra klart ett biologi arbete som vi ska lämna in imorgon, och eftersom jag inte kan jobba hemma så tänkte jag göra det nu. bra tänkt! för inte har dom lagt in progamen/et(?) på min skoldator så den fungerar hemma heller. otur som jag har slutade dom med datorn precis över mig, vilken betyder att det är min tur nästa omgång. men det är just idag jag behöver den? förstår dom inte det? -suck.

det är skolfoton den här veckan, därför går halva skolan sådär extra fint klädda. det är ganska patetiskt, förlåt. men ärligt, skolkort är skolkort, det är väl till för att vi dels ska kunna spana in möjliga ragg, dels för att kolla efter personer vi känner och dels för att kunna kolla på bilderna i vuxen ålder och minnas tillbaka på denna underbara(?) tid. tror det är mest till för det sistnämda egentligen, och dels för lärarna såklart, när dom ska lära sig våra namn som verkar så jävla svårt. stackarna.

i måndags var det träning igen, den förbaskade träningen som jag får sån träningsvärk av. men fyfan vad glad jag blir av den! det hemska var dock att jag fick bära en gubbe i måndags. vad kan han ha vart, 30-40?? fan han var inte liten. men tränarna tyckte att han skulle vara med mig. tack. det gick sådär. när jag kom hem på kvällen överraskade jag mig själv med ett trevligt bad med ljus och massa mys. tack<3

i tisdags tog jag det super lugnt, det var vilstajoggen i skolan men tack vare snälla camilla kunde vi spela minigolf. det gick sådär. sen åkte jag hem, lästa min äckliga svenska bok & somnade på soffan. vaknade av att r ringde på dörren, jag ville sova vidare så han skulle försöka fixa min dator. förjäves. tyvärr.
efter lite gråt över min dator när jag äntligen vaknat till bestämde vi oss för att kolla på gossip girl eftersom han hade tagit med datorn som jag så snällt bad han om. (tack) hela dagen/kvällen gick åt att kolla på gossip girl och när han åkte hem somnade jag nästan dirr.

idag är det träning igen som gäller. taggad till max, hoppas dock att jag inte behöver lyfta gubben(förlåt om du läser) igen. det var rätt tungt, rätt jobbigt. alla skrattade. men först och främst ska jag ta och göra klart biologin. puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0