jag i ett nötskal

jag är nog rätt svår för vissa att förstå sig på... jag vet inte varför, men så fort någon börjar komma nära mig så drar jag mig ifrån. det är som en reflex. tror det är för att jag är rädd för att bli sårad... men hur ska jag veta? jag ger också upp väldigt lätt. väljer hellre den lättare vägen bara för att slippa kämpa. tror det är för att jag har kämpat så många gånger förut men inte fått ut ett skit av det.. så det handlar kanske i grunden av en rädsla? hursom iaf så är jag en väldigt komplex person att komma nära, tyvärr. vill jag bara säga att det inte har vart meningen att såra vissa personer som jag har, jag blir bara så rädd. förlåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0