141

jag har gjort så jävla många misstag i mitt 17år korta liv. några av de misstagen måste jag leva med konsekvenserna av resten av mitt liv. så är det bara, inget att göra något åt. jag skulle vilja vara sådär häfftig som tjejer på film är, leva livet i den sekunden man är i, i nuet alltså. varför går det inte? förstå vad mycket mer man skulle njuta då! att kunna skita i om allt man gör just NU är fel, gå på magkänslan och skita i resten.. men så är det inte, speciellt inte i våran stad där rykten sprids med vinden. ibland vill jag bara få allting ogjort, men det skulle inte ha gjort mig till den jag är idag? man växer med sina erfarenheter och jag kan säga att jag har nog vart med om väldigt mycket. så vad ska man göra? gå och fundera på sina misstag eller ta ett nytt tag?
jag kan iaf lova att jag ska börja försöka att se framåt, från och med nu. för min&andras skull. så om du vill vara en del så vet du vad du ska göra. (förresten fyller jag om 141 dagar)

jag önskar att du läste det här just nu, jag önskar att du låg här brevid mig och höll om mig, jag önskar att du förstod mig som ingen annan, jag önskar att du fanns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0