söndagsöndagsöndag

What i did to you was hurtful, what i'm going through is hurtful.
-men vad ska man göra liksom, vi har gjort det vi kan men tiden räcker inte till?


åh, jag måste bara säga att jag blir galen av det här vädret. idag har vart en underbar, men typisk höst-söndag. jag har inte gjort ett smack men ändå så har tiden gått så fort. jag blir sådär halvt super-depp av vädret ute, allt man ser är gråa moln som verkar vilja (och troligtvis har eftersom det är september) ta över solens plats efter sommaren. men ändå så kan det vara mysigt med det här vädret, dvs om man har någon att dela det mysiga med. finns det något bättre än att kura ihop sig med någon man tycker om under ett täcke/filt med värmeljus i hela rummet & en bra film rullandes? jag tror inte det va, speciellt inte en sån regning/molning söndag som denna. men icke! här finns det ingen mysig kille som jag kan dela detta med, men tur är väl då att man har sina vänner! dom är egentligen 1000miljoner gånger bättre än killar på alla möjliga sätt och vis. för det första så förstår vi tjejer oss på varandra mycket bättre än killar, för det andra så kan man ligga & råskratta åt något otroligt töntigt & oroligt, bara för att det blir roligt när man är mer er. så, vad är då bäst? att vara med tjejkompisar eller mysa under filt med en kille? jag vet inte, allt jag vet är att jag verkligen älskar mina tjejer över allt annat, ni är bäst & som ingen annan<3 så jag säger nog tjejerna, såklart! puss♥

ps. extra depp eftersom jag borde plugga egentligen men det går bara inte, är inte det minsta sugen. fan! jobbigt imorgon i skolan:( ds.


Kommentarer
Postat av: johanna

älskar dig maddis<3

2008-09-07 @ 20:50:46
URL: http://barajohannis.blogg.se/
Postat av: robert s

nehe så går inte att dela med mig?

2008-09-07 @ 21:37:46
URL: http://saarela.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0