CAUSE I DON'T WANT TO MISS OUT.

jag är såå jävla sjukt glad:D ifall ni undrade bara..
och jag vet inte varför eller hur det kommer sig, men fan vad skönt det är!!!!

igår kom rob hem från thailand, måste vart sjuukt bra och jag är lite små avis faktiskt.. men iaf, han och ralle-balle-neger-skalle kom förbi mig en snabbis och sa hej samt glodde på das bils. de gillar't, men inte lika mkt som jag tror jag;) resten av kvällen var det mys till max med mamma och matilda (som förövrigt har brytit foten och går med gips upp til knät skitungen) det var sjukt skönt. behövdes kan jag också tillägga:)

idag blir det nog mys till max också, ska även försöka få tag i min special friend haha.
på återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0