HARU BALLAR AV STÅL ELLEEER?

jag och ballar av stål går så jävla bra ihop! det är som handen i handsken. tårar av skratt, kipande ljud och pipig röst. herregud vad sinnes det är. totalt min humor. bitterfittan slår allt. men ingen är dålig, nejfan. alla har humor. precis i min smak. jag älskart liksom.

idag var jag även ute och övningskörde. det gick suveränt. åkte ordentligt i trafiken denna gång. sedan från volvo-grejen till rinmanskolan. fyfan vad det går alltså! körkortet börjar synas någonstans i horisonten, jag siktar, tar sats och sen kör jag bara. sjuuuukt.

ps. ni missade väl inte tv 4:as program saknad eller vad det heter? sofia som var med är nämnligen från eskilstuna. tårarna halvsprutade ur mig. känslosamt, har träffat henne några gånger och hon är riktigt snäll. ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0