I WANNA DO SOMETHING YOU CAN'T IMAGINE.

om jag hade vart dig nu så hade jag tagit mitt stora feta arsle, fula tryne och bett om ursäkt. ifall du undra liksom.

mitt rum ser förövrigt ut som ett stort HEJ KOM OCH HJÄLP MIG just nu. men bryr jag mig? NEJ! för jag orkar inte. pallar inte. klagar inte. nej, helt klart bryr jag mig totalt ingenting om det just nu. så skit ner er där ute med skitrent rum som luktar citron av alla jävla medel! skit ner er och lev lite. som jag gjort liksom.
med tanke på annat som är totalt kaos och upp och ner så är du det. totalt lost, bortkommen och helt FEL! men orkar jag bry mig? NEJ! finns så sjuukt många där ute som är totala motsatsen.

och jag längtar till sommaren så sjukt mycket så att det inte finns längre! utekväll på djurgården med några tjejer i lördags och sedan lotus för de som har den gyllende åldern inne, dvs inte allt för många tyvärr. men det dög ändå, dansade som ett as i mina tighta jeans, vilket är ett misstag jag aldrig mer kommer göra om. tighta jeans, tshirt, tröja och krogen går bara inte ihop. nu vet jag det. bättre lycka nästa gång kanske?

jag har även bättrat på min bränna ute de senaste dagarna. och det känns sååååå jävla bra! det ända kvar på listan är att införskaffa mig en ny, fräsch bikini, sedan är sommaren heeeeeelt välkommen. håller ni inte med där ute? hur skönt som helst.

Kommentarer
Postat av: j

najs !!<3

2009-04-13 @ 18:32:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0