OH LALALA JAG VILL HA DIIIG.

jag slog tre flugor i en smäll idag och jag är såå glad för vädret.

idag har jag haft cirkus 5-6håltimmar i skolan, jag, sara&mandis drog till stan där vi köpte glass, solade och hälsade på en grym kille. en jävligt fräsch sådan dessutom!
en annan sak, är det bara jag som älskar forex? då menar jag verkligen allt med forex! det påminner så sjukt mycket om utomlands, sommar och gaaah. jag älskart! när man är där inne, då känner man nästan spänningen och förväntan i luften, det är där man börjar känna att resan riktigt är på gång, det kommer hända, det är bara en kort tidsfråga. åh jag älskar forex.

och ja, jag känner mig kärleksfull idag så njut dearly beloved, det var ett tag sen sist, men jag börjar äntligen känna igen mig själv. ååh så happy girlii. pzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0