OSKULD?

idag förlorade jag iaf en oskuld. mjukisbyxor-i-skolan-oskulden. jaa jag vet.. till mitt försvar snosade(stavas det med z? hur fa-an stavas znoosa..?) jag i cirkus 1timme och 40minuter.. helvete liksom. blev till att dra på sig det närmaste till hands. gråa mjukisar, vitt linne och blå-vit randig troja. sådär, förlåt, ursäkta och allt sånt. förresten hade jag bara 2 lektioner idag, superskönt!

skyndade mig hem, fixade i ordning mina tidningar.. och iväg far jag. med il-fart. jag klarade det 1,5 timma snabbare än jag brukar, och det behövs för nu ska jag fixa mig sedan iväg till sjukhuset för info-träff om sommarpraktik. mammi hämtar mig när det är slut och då ska vi åka och kolla på guifmatchen. see me there!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0