SHE WANTS IT?

du är fan otrolig! jag med. skäms som ett as gör jag.
så du, kära piip som läser min blogg för att sedan berätta om de saftiga nyheterna jag skriver om för piiip.. du kan ju hälsa att jag skäms. rejält. det borde han med göra. tusenfalt!

igår fick jag frågan hur det känns, minst 100gånger va? BRA SOM FAN, JAG HAR ALDRIG MÅTT BÄTTRE! svarade jag. men ändå fortsatte ni fråga? frågan är ju varför ni inte tror mig? jo kära folk, det ska jag berätta:
 för ni tror, och har blivit informerade om att jag borde vara ledsen..? men saken är den att jag är verkligen inte det. jag är så totalt lycklig som jag inte har vart på över ett år. jag mår fantastiskt, underbart och helt jävla perfekt:) serri, jag är verkligen lycklig!
kanske är det vädret, mitt shopping-begär som jag alltid lyckas ge efter för mycket eller så är det för att jag och en kär vän har hittat tillbaka. en vän som ger mig total lycka. lyckorus i tsunamivågor! så, sluta fråga och tyck synd om mig. det är inte som alla säger!
hälften av skiten ni hör är ren BULL.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0