KEEP ON ACTING LIKE A FOOL.

det du gör med mig är så annorlunda, spännande och mystiskt. ett snett leende och jag är fast. bom-bang. dina charmerande trick som gör varje tjej knäsvag. ditt sätt att låtsas inte märka det, så nonchalant elegant. ditt oskyldiga flirtande som är så förtjusande förförande. din klockrena humor som gör att ögonen vattnas och magen krampar. ditt fräcka sätt som slår så rätt, lämnar en vilja att få mer. ja du är fan i mig annorlunda.. irriterande-fastningsbar.

nu är det läggdags och jag har en klump i magen. buffertdagen bjuds på att man blir tvingad att gå upp ändå, ha muntlig+skriftlig-engelska.. det ger mig en känsla av att vara butterfittan, fast min bitterhet och hat är ämnat åt lärare, så akta er.. ingen höjdare direkt.
bra är ju då att det finns något som balanserar ut bitterheten. detta är att jag och martin ska ses när han slutar. då ska vi köpa våra chips och vår dip som sedan ska avnjutas @ his place. prat, skratt & kniven i hjärtat(vilket troligtvis medför tårar för den lilla mesen..)

sen kanske jag ska övningsköra på kvällen när jag kommer hem. nästa station är den fruktade, barbariska, hemska sk. ba-pa-da-da-dada... mördarbacken som min far snällt kallade den när han åkte för att visa den idag... hjälp säger jag bara. hjälp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0