........................

torsdag... det är torsdag som fan liksom! det är andra april dessutom. jag ska börja med att säga att jag blev lurad till max igår, kanske inte helt otippat eftersom jag är kanske världens mest lättlurade människa. jag skulle nog, om du som läser säger att du skar av tummen när du var liten, och nu har fått den påsydd igen, tro dig. mot alla odds. du kanske inte ens har ett ärr. för nej, det läkte ju så bra.. bra läkare liksom, bra läkarkött.
nog om ljugerierna..

igår hade jag en skön träning. hård, men skön! jag gillar att träna. hårt! jag gillar det där svidande, brännande.. och träningsvärken efteråt är underbart hemsk. sadist? nääe..

efter skolan tog jag och p en ute fika, p som förövrigt var ruskigt bakis efter gårdagens sverige match var precis lika skön att umgås med som vanligt. tråkigt bara att vara bakis på en torsdag med underbart väder skulle jag sagt...

när jag kom hem från skolan idag fick jag kanske årets värsta och bästa nyheter minutrarna efter varandra. min katt, min älskade pelle, avlivades tidigare på dagen. förnimmelsen om morgondagens händelse, när jag försökte hjälpa lotta att få in stackarn i buren återspelades i mitt huvud. jag hade kelat med honom, ja. men även försökt tvingat i honom i den lilla buren.:(
cirkus 20 minuter efter dessa nyheter ringer min mor. jag kanske får åka med till tyskland ändå! Sven ringer ryan air just nu.. håller tummarna för en ledig plats på planet...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0