I LIKE WHERE YOU SLEEP, WHEN YOU SLEEP NEXT TO ME.

WHATEVER YOU WANT, I'VE GOT IT.

fyfan. när jag ser han, den där snubben duvet som har en sån där grym kropp och klädstil att dö för? du vet han som ler med ögonen och hela ansiktet, och får typ en miljard smilegropar? han iaf. när jag ser honom smälter jag. han är fan min drömman. iaf en stor kandidat må jag säga. en kärlek börjar alltid med bråk åtta-årig känsla i kroppen..

helgen har gått ut på sim-utbildning, firande av carrooo, alldeles för lite sömn samt vietnamesisk mat.






två snygga jävlar på väg till carro. jag gillar hur johanna håller kameran. och jag gillar hur gubben tar kort sådär sexigt underifrån. grr. fler bilder kommer. haha. sen är vi halvt förfrsikade också om det inte utgick från bilderna.

det finns en dragningskraft mellan oss. känner du den? folk säger sig ser den.


Kommentarer
Postat av: johanna

hahah jag kunde fan inte hålla mig när han tog kort, hahahah garvar nu:'( love you girl <3

2009-04-07 @ 15:10:49
URL: http://barajohannis.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahahaha! stod och höjde/sänkte den massa och kommer fram till att underifrån är bäst!? haha sjuuuuuk. love you more<3

2009-04-07 @ 23:13:24
URL: http://maddemoberg.blogg.se/
Postat av: johanna

hahahha MY MAN<3

2009-04-08 @ 00:24:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0