CAMPARNA IS BACK.

nu är jag hemma och det är med en stor smäll! -det första som vi gjorde var att åka till sushi-stället i stan och beställa hem, mums!

snart ska jag gå över till paulina för att sedan träffa upp några fler tjejer för en utekväll på nybron.:) sjukt kul! men för min del blir det chillkläder, dvs de kläder jag haft hela dagen -orkar inte fixa mig sen ska jag bara dricka cola tror jag, duktig flicka!

nu har nya och sista skol-schemat kommit ut, och mitt ser ut på följande sett:

see me tonight!

ps.bilder från vår semester kommer senare! ds.

Kommentarer
Postat av: Joel

Miljöpolitik. jätteavundsjuk jag är

2009-08-13 @ 21:42:55
URL: http://vararminhatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0