JAG MÅSTE BARA FÅ SÄGA ATT..?

appropå det här med tattueringar så börjar jag bli trött!

folk tattuerar sig som aldrig förr i mina vänskaps/bekant-kretsar just nu. men varför? "för att det symboliserar mig" hur fan kan det göra det när det inte är en del av din kropp från början? att rita dit en drake/fisk/tribal eller symbol bara för att det är en trend känns jävligt mesigt och osexigt.

stora, blaffiga och suddiga tattueringar ger inget! för mig finns det inget mer avtändande än fula tattueringar. så om ni väl ska göra tattueringar, kan ni väl för fan se till att göra något snyggt?

Kommentarer
Postat av: Anonym

många av oss tycker inte som du! tänker inte som du! är inte som du.

2009-08-04 @ 15:19:35
Postat av: ln

hahaha jag älskar såna här inlägg det är det bästa jag vet

2009-08-04 @ 23:39:36
URL: http://littlun.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0