MAN BLIR DÅ ALDRIG NÖJD, ELLER VAD SÄGER DU?

nu är jag hemma, och gud vad jag har längtat!
borta bra men hemma bäst, det är väl så man brukar säga? och det ligger faktiskt något underbart sant bakom de orden. för hur mycket man än vill iväg i början så är det alltid skönast att få komma hem igen. bussturen dit och tillbaka var väl inte världsbäst med sin totala tid på 11timmar, men sanna och jag har fått några riktigt bra internskämt tack vare resan! bilder kommer i tusenfalt på facebook imorgon tror jag, så det är bara att hålla utkik!

förresten så har jag nu äntligen fått sett filmen som vi spelade in i tyskland när vi var där i våras. många minnen drogs upp och mina ögon vattnade sig om jag ska vara helt ärlig. jag längtar tillbaka lite, till enkelheten som rådde där. dock inte skolmaten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0