MR.LOVEMAN

imorgon åker jag med familjen upp till stockholm för ett litet äventyr på grönan, sedan blir det antagligen hem till mannen för min del. han har ju äntligen fått semester, vi är ensamma hemma ungefär en vecka till och han får förhoppningsvis sin nya, feta, egna bil imorgon.

jag funderar på att kanske totalt överraska honom imorgon med att smyga mig in i lägenheten när han minst anar det? smyga mig på honom bakifrån och skrika till.. bara han inte får hjärtinfarkt, det kan han inte få va? eller..? skit, måste jag kolla upp!


JUST JA, SKOLAN!!!?



är någon mer som börjar längta till skolan? jag söker mig alltid in på hemsidan för att se om de lagt ut schemana inför terminen än för jag kan knappt vänta, jag vill börja läsa alla roliga kurser nu, nu, nu! och såklart få umgås med vännerna sådär 8timmar om dagen, skolan börjar inte se så farlig ut längre va?

kalla mig crazy, men jag stortrivs!

förresten, jag älskar dig.

Kommentarer
Postat av: johanna

jag älskar dig, får inte svar på smsen jag skickar dig:(<3

2009-08-04 @ 15:29:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0