URSÄKTA BILDEN I FÖRHAND!

jag nämnde i tidigare inlägg att jag kanske nästintill är till hälften man? jag har gjort en lista på mina mest manliga beteenden så varsågoda att ta del av dom, skratta för er själva och tyck synd om mig.

1. jag är ganska händig när det väl gäller
2. jag rapar högt och ganska ofta
3. jag skrattar som en man. högt & långsamt (höö-höö-hööö)
4. jag äter chips som en man med en öl i handen, vräker i mig! finns ingen hejd!
5. det hör inte till ovanligheterna att jag snarkar, högt!
6. jag vet hur och kan faktiskt rensa fisk!
7. min far har lärt mig mycket om hushåll och annat manligt. el, maskiner och sånt.
8. jag kunde både tv:n och videon bättre än mina föräldrar vid 4års ålder...



(vad tvungen att ta den som miniatyr eftersom alla inte ska behöva se den)
jag kan tyvärr inte sluta skratta, samtidigt som det är så vidrigt att jag nästan dör...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0