CRYING OUT FOR MORE

nä, ska dra hem till min man. vi ska ut och gå, börja motionera liksom. jag längtar enormt eftersom jag har inte fått träna sedan i vintras och nu ska jag äntligen försöka börja lite smått, målet är att klara mig utan att bli sjuk för att sedan börja kunna gymma igen! så i vinter ska jag vara igång, jag ska komma tillbaka i den form jag var förra vintern. fyfan vad jag längtar!

imorgon kommer jag verkligen att ha fullt upp med jobbiga grejer.. först med skola, sedan möte med alla som var i tyskland eftersom tyskarna kommer om mindre än två veckor! och dagen avslutas med att jag ska på möte med simningen..


förresten är jag fortfarande förbannad. fuck you fuck you fuck you!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0