YOU GO GIRL

nu är jag förresten hemma från kryssningen. det blev en tvådagars till helsingfors med simningen. dagarna bestod av utbildningar i massor, mycket ny kunskap och en del babbel. på kvällarna var det middag, mingel och dans med folk från de andra klubbarna, alltid trevligt! tack för kryssningen!

snart börjar skolan igen, det är med en blandad känsla av panik och saknad som jag kommer gå dit. för nu gäller det liksom. det är det sista fucking året på gymnasiet. allt hänger på det här. men allt kommer väl fixa sig till slut? det tror jag iaf!

sjuk är jag också! går och dras med en enorm förkylning samt hosta som verkligen river upp halsen på mig. jag blir galen!!! jävla doktorer, nej de hittar inge fel... har dock inte hunnit gått dit med det här nya, men halsen är lika svullen, kanske mer till och med. svårt att andas. hosta som gör att mina ögon tåras. men nej, vi kan inte hitta vad felet är..





























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0