VÅÅÅR-KÄNSLA

äntligen helg!
hela veckan har bestått av plugg tills jag stupade, däckade. med böckerna uppslagna i knät somnade jag. och resultatet..? det gick rätt bra!
jag har även fått den glädjande nyheten att jag får vg i matte c, jag har haft det första kommunikations provet och jag har äntligen köpt mina skor, en tröja och lite annat smått.. på allt detta har jag den absolut skönaste, coolaste värkänslan i kroppen. den liksom kryper, sticker och längtar ni vet? min klass vet iaf, dom fick sig en dos av mig efter idrotten igår haha.. men dom gillar't. jag med liksom.

funderar på att kolla på träning till sparringen idag? mina klasskompisar försöker få med mig. sugen är jag. men har jag tid..? stan med johanna vid 4, får se om vi orkar ta oss bort till lokalen:) lär bli en fika och mycket prat, diskussioner och planering. jag gillar dig johanna. sjukt mycket. det vet du. jag med.
men vad händer i helgen? alla är sjukt tysta.? hör av er med vad som händer för fa-an. 
jobb 8-17. men det hindrar inte mig och johanna! see you there.

Kommentarer
Postat av: j

jag tycker om dig ganska rejält<3<3

2009-03-01 @ 16:08:26
URL: http://barajohannis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0