AAAAAAAAAS-HÅL!:@

jag hatar när folk använder ordet fitta som svärord. men nu jävlar!
surfitta, butterfitta, fläskfitta och dammfitta vad sur jag ääääääär! hora också! FAN vad jag avskyr när man svär med det. men hora vad arg jag blir!!!! ROMME ÄR FULLBOKAT OCH JAG&SARA ÄR INTE MED! hur fan funkar det egentligen? vi har ju planerat resan in i minsta detalj! AAAAAAALLLLT var klart och underbart! MEN NEJ DÅ ÄR JU HELVETET FULLBOKAT. snälla, döda mig någon? FAN HELVETES SKIT BAJS OCKSÅ! hraaa skulle jag vilja säga igen men skit också! fanfanfan.

även fast jag HATAR det här så jävla sjukt mycket så går det inte upp emot hur mycket jag avskyr dig. så du fortfarande vet det. inget slår det.

Kommentarer
Postat av: Katja

Lite aggressivt här ja :O Hoppas det löser sig vad det nu är.. =)

2009-01-26 @ 15:36:48
URL: http://katka.blogg.se/open
Postat av: Anonym

tror jag inte!

2009-01-26 @ 19:26:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0