AND I MISS YOU. I REALLY, REALLY MISS YOU

men jaha, nu har ännu en helg passerat och imorgon börjar skolan igen.
mini-prov, läxförhör eller vad fan ni vill kalla det börjar vi med och det känns sådär efter en helg i sälen utan någon plugg alls gjort. får ta det som det kommer.. 

skitsugen på att åka till lager 157 är jag också! bränna lite pengar som ligger och bara skriker. någon som är på? kanske du? jag känner mig faktiskt rik för en gångs skull.. har ca 4lax som väntar, ska dock spara lite till hultan och kanske ny mobil om jag inte orkar vänta till jag fyller.. kanske borde spara till körkortet som känns helt overkligt just nu? orka säger jag bara.

Kommentarer
Postat av: XX

jag hänger med till lager 157 ;)<3333

2009-01-18 @ 20:41:02
URL: http://paulinaal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0