BACK IN TOWN

ja då var det över.
två veckor i thailand susade förbi som en helg här hemma. självklart har jag längtat hem, självklart har jag klagat på det oerhort varma vädret och självklart har jag svettats som en gris och samtidigt sagt att jag vill hem till snön och träffa mina vänner igen. och nu är jag det, tillbaka till vardagen o det känns väl sådär. mest kanske för att klockan är 04svensk tid och jag är pigg som fan. alla andra i stan sover troligtvis väldigt djupt nu. skit på er. capre diem liksom.

på resan har jag gjort så enormt mycket att det inte går att skriva ner allting här, det skulle ändå vara trist för er att läsa om.. speciellt eftersom ni vet hur jag kan babbla på utan att komma till saken. så istället säger jag att jag är mycket nöjd med resan och jag lägger upp bilder vid ett senare tillfälle. kunde dock vart bättre väder och fler snygga norskar som var singlar tack. men jag ska inte klaga, det här var en familjeresa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0