JAG BARA MÅSTE..?

FAN. blir sur på mig själv.
jag och gå på stan går inte ihop.. missade bussen idag jag började därför att gå till torget istället. eftersom der snö-regnade gick jag igenom cityhuset och när jag då paserar monki är det som att det uppstår en dragningskraft som suger in mig i butiken. jag små kollar lite halvdant och vänder och vrider på några plagg, bestämmer mig för 3st och går för att testa. två av dem sitter galant! ena är en tjockis och det använder jag aldrig så den läggs tillbaka med bums. den som satt som en säck hängs också tillbaka, så kommer vi till den sista.. jag förmår mig inte att hänga tillbaka den, jag kollar på priset och tänker "vafan, vi kör."

så är det alltid känns det som. jag klarar inte att gå i affärer utan att handla. jag blir super glad när jag handlat, därför handlar jag.. jag har faktiskt hållt mig undan stan ganska bra efter julen men idag small det alltså. liten summa ifs, men jag försöker faktiskt att spara..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0