JAG KOMMER IHÅG DET SOM IGÅR.

2008, ett år med många stora beslut.

jag har aldrig haft så många beslut att ta, beslut där jag visste att jag skulle såra människor som jag verkligen brydde mig om. det blev fel många gånger, det vet jag. det finns mycket jag ångrar och som jag skulle vilja få ogjort men det finns saker som jag är väldigt glad över från året också. jag har äntligen hittat mig själv mellan alla problem och jag har fått några riktigt nära vänner som ställer upp genom allting. som vanligt har man fått reda på vilka som är riktiga vänner och vilka som inte är. men det är väl så livet går, vissa kommer och går liksom.
jag kan iaf säga att 2008 lärde jag mig otroligt mycket saker som jag aldrig trodde var möjliga. jag har vart med om tusen nya saker; fått nya artister att avguda, ändrat hårfärg, blivit riktigt rejält sårad, sårat andra riktigt rejält tyvärr, lärt känna intressanta personer, strulat med främlingar och fått världens bästa vänner.

Kommentarer
Postat av: j

lover<3

2009-01-07 @ 19:28:57
URL: http://barajohannis.blogg.se/
Postat av: P

älskar dig<3

2009-01-09 @ 07:35:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0