LUMPEN HERE HE COMES

idag tog jag farväl av simon en sista gång innan han far iväg till lumpen. jag var väldigt snäll mot honom och somnade som vanligt, vilket jag verkar göra ofta nu för tiden.. här är iallafall ett utdrag från när jag skulle säga hejdå:
jag: jag hoppas du skjuter dig, fatta vad roligt!
s: haha schysst, hon som vill bli av med mig!
jag: hahaha nej jag menade inte så, menade skjuta dig i foten eller något, fatta vad coolt att kunna säga att du blivit skjuten.
...jag menade mer att vara slarvig och det skulle sett jäkligt roligt ut att skjuta sig i foten. kan inte sluta skratta när jag ser det framför mig. haha, kan ni?

idag tränade jag sjukt hårt. träningsvärken imorgon kommer komma som ett brev på posten. tack! men det ännu mer sjuka med träningen var efteråt, eftersom det var simtävling i stora hallen så var man tvungen att byta om i det allmänna omkl.rummet där uppe.. ja o där var det några killar som trodde att man inte förstår engelska så dom står 2meter ifrån och pratar om mig.. ganska sjukt. imorgon är det förresten träning med weng chun också, längtar sjukt mycket!

Kommentarer
Postat av: Simon

haha du är ond! :D<3

2009-01-11 @ 23:20:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0