MOBILBEROENDE!

jag glömde att nämna att nu jävlar är min mobil körd.
den är inte riktigt helt totaldöd än, utan vi kan kalla det för en väldigt kraftig hjärnskakning. denna hjärnskakning innebär att jag endast ser ca 1/4 av skärmen och det är dessutom den onödiga delen! dvs det nedre högre hörnet.. vet inte ens varför det hörnet finns, man får inte reda på något där; inga nummer, inget som står på mottagna/skickade sms, ingenting förutom "tillbaka". hur nödvändigt är det? SUG säger jag bara. jag ska till sälen imorgon och jag har ingen fungerande mobil. jag ska käka sushi med nåra vänner idag och hur ska det funka utan mobil? det går inte! jag är mobilberoende. helt klart! SUG

Kommentarer
Postat av: j

vi hitta varann tillslut ;)

2009-01-14 @ 20:46:57
URL: http://barajohannis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0