OH-JA!

skoja inte att jag har världens sjukaste träningsvärk o jag gillar't!

dels är den från hårdträningen i söndags med johanna på nautilus och dels ifrån weng chun träningen igår. på w-c igår var det fortsättning för nybörjarna vilket både paulina & jag fortfarande är eftersom ingen av oss har graderats. grejen var bara att nästan alla i vår grupp har graderat sig, resten har troligtvis slutat och det gjorde att det bara var hon och jag där + en tränare = hårdträning som fan. tränaren njöt väldigt mycket och det gjorde vi med. hårt,hårt,hårt var det som gällde kan jag lugnt säga. mycket svett, några knipande ljud och ett x antal blåmärken senare var vi klara och gick för att dö i omkl.rummet. roligaste träningen i hela mitt liv kan jag lugnt säga...

Kommentarer
Postat av: P

verkligen ;D<33333

2009-01-13 @ 16:29:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0