ONSDAG.

det är svårt det här. för ju mer jag försöker att inte vilja ha dig, ju mer vill jag faktiskt ha dig. jag är som en jobbig tonåring som trotsar sina föräldrar bara det att jag trotsar mig själv. jävligt onödigt kan det tyckas.

snart är det helg och jag längtar som en idiot. på fredag ska jag först ska till lager med rob, träffa johanna och vi ska sedan vidare för att fira little-p. ett plus i kanten är att jag ska vara kattvakt i helgen, vilket betyder att jag kommer att stå för maten hela helgen och det kommer bli superb!

nu ska jag dra till stan för att sällskapa r på hans lunch. jag ska kanske köpa ett fränt nagellack också, sugen som fan!

Kommentarer
Postat av: j

hoppas du gör pirra åt mig :(

2009-01-28 @ 18:12:53
URL: http://barajohannis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0