SUSHI LOVER?

frågan är ju hur fan man inte kan tycka om sushi?
svaret kan man väl få av mina nära vänner johanna och tobias som inte verkade njuta alls lika mycket som jag under vår romantiska middag idag. de spanade mer in på donken och fantiserade om en fet hamburgare att sliska i sig. tyvärr var dom fast med mig på sushistället. men vad gör man inte för sina vänner? mina äter iaf rå fisk för min skull. jag undrar bara vad jag måste göra för dom nästa gång, känner på mig att det kommer ett straff inom en snar framtid...

jag berättade för r om denna upplevelse och han kom med den omedelbart naturliga frågan:
R: hur kan man inte gilla sushi?
Jag: jag vet inte sjukt...

var det någon som såg på top model idag förresten? den hårfärg som tyra banks hade idag vill jag ha. ska ta och beställa tid fredagen den 13februari hos johanna hade jag tänkt mig och jag längtar! det blonda har börjat komma fram igen så det måste färgas bort. mellanblond med lite rött, jag gillar't! lite varm färg ska det vara iaf. synd bara att det är fre13 för mig som är sådär töntigt och fjantigt vidskeplig, bara att jag tar mig i kragen för jag SKA färga håret innan jag fyller 18. ps. jag har ju fan klarat av att flyga på det datumet(stolt)! ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0