TJUGOSEX...

jag är sjukt glad idag. inte bara för att vi har fått reda på betyget i psykologi, utan även för att vi har börjat på projekten i webdesignen. ett stort plus går till robert som lånade ut sin gamla nokia till mig, supertack&as-snällt! slog förresten rekord på snake på förra lån-telefonen 1640poäng, puss! ps. suget från samma affär som igår uppfann sig och jag införskaffade mig två tröjor. bra kämpat madde! ds.

jag funderar halvseriöst på att börja ragga som joey i vänner. gå fram lite flirtigt, blinka och lägga huvudet på sned och gunga lite med det samtidigt som jag trycker fram:
"how you doin'?" tror ni det skulle fungera? värt ett försök eller två, tycker ni inte?

NY DESIGN SKRIKER DET OM FÖRRESTEN.

Kommentarer
Postat av: j

testa, jag vet att det funkar ;)

2009-01-21 @ 07:14:31
URL: http://barajohannis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0