DU ÄR JU TJEJ!

jag förstår inte vad grejen är med att jag och paulina går i weng chun. ingen verkar tro mig när jag säger att jag går där. man får ett höjt ögonbryn och ett "det gör du ju inte?" något i stil med "du är ju tjej?" och sedan "vad är det förresten?". haha det är rätt roligt att se allas reaktioner, inte vanligt med tjejer som går i en kung fu sport kanske men det dom inte vet var att det faktiskt var en tjej som startade w-c. och det är en av världens mest respekterade självförsvarssporter där man lär sig direkta, snabba slag och blockeringar. därav många blåmärken men det gillar man efter ett tag, man nästan stretar mot att få några blåmärken som ömmar på kroppen. det är skönt..
det är förresten nybörjarträning någongång i februari för er som är sugna, värt att testa!



en liten film om min träning:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0