HEARTLESS. YOU LOSE, YOU LOSE!

"alla som inte dansar är naturare!"
- eller hur stod det på teknikarnas flak studenten 08? jag kan bara säga att dom har fel, oj så fel. och vi ska visa dom, visst ska vi?

fan vad vit jag börjar bli förresten! det är som att snön färgar av sig på huden, den bruna färgen från thailand försvinner fortare än kvickt, ett ögonkast och den är borta. förfärligt! det blir till att gå upp lite tidigare imorgon och sola det första jag gör när jag vaknar. 30 min med ansiktskanon lär göra susen! dunderkicken man behöver på morgonen med, sova lite extra. sedan på eftermiddagen funderar jag på att gå och simma, någon som är på? mycket trevligare med sällskap! hör av er/dig isf, puss

ps.romme är beställt och klart nu! kära mats beställde in en extra buss som jag kom med på. yes!! hoppas bara att sara hunnit beställa..? det återstår att se. ds.


All the pain, the tears I cried
Still you never said goodbye and now I know
How far you'd go

You're the one thing I got right
The only one I let inside
Now I can breathe, cause you're here with me

And without you I don't know what I'd do
I can never, ever live a day without you
Here with me, do you see,
You're all I need

det var nyss, för cirkus två timmar sedan som jag kanske för första gången ever riktigt förstod hur mycket du kanske betyder för mig. tankarna som virrade i mitt huvud när du sa det där, när dina ögon facklade efter något distraherande som kunde ta dig bort från frågan som jag ställde. just då.























Kommentarer
Postat av: j

vi måste träna snart, seriöst, fredag?!<333

2009-01-27 @ 08:47:30
URL: http://barajohannis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0