ÅÅÅÅH, FATTARU?

ännu en skön dag!
inga lektioner, bara chill med projektredovisningar. uf-mässan med klasskompisar och sedan pille. springa till lantisbussen där jag mötte upp tobias. äta mackor med oboy, se film i soffan där båda somna dirren och bli antastad av hans hund lucas as always:(.

by the way, för er som inte vet det så har ju krille-pille och jag en rad tävlingar på gång.. vi tävlar om vad som helst, när som helst, hur som helst. anything, anywhere, anytime, anyhow liksom. idag var ännu en sådan dag, och en golf-tävling stod högst på listan inne på uf-mässan. 2-2 av 3möjliga blev det för båda och han vann en kläd-roller medans jag vann ett par strumpor. ha!

imorgon har jag två lektioner, funderar på att shoppa något linne för att muntra upp mig. jag saknar dig. förstår du? du skulle inte kunna föreställa dig varför, hur mkt osv. knappt jag förstår det. men jag vet det iaf. att jag saknar dig. sjukt mycket!


Baby, baby
When we first met
I never felt something so strong
You were like my lover
And my best friend
All wrapped into one
With a ribbon on it
 
Cause anytime that you needed me, I'd be there
Its like you were my favorite drug

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0