DENNISDENNISDENNISDENNISDENNIS!!!

just nu när jag sitter här i min ensamhet och väntar på att klockan ska ticka lite senare så att jag kan börja tillaga maten med lite mer fart (jag är tidsoptimist till max) så sitter jag även inne på msn. vem tror ni skriver då, om inte dennis!? fyfan vad länge sen det var vi skrev på msn, har mest blivit något samtal då och då samt lite sms. han skrev förresten sms i helgen att han kommer hem den 30de, då ska vi ses!:) can't wait. saknar dig sjuuuukt mycket! han ska dock bara stanna 12timmar i stan, sedan drar han vidare till jämtland med sin familj.. lite hinner vi ses iaf, och det kommer bli so good! promenix och film där jag troligtvis kommer somna, men ändå! haha åh det kommer bli bäst:)! miss

You sit there in your heartache
Waiting on some beautiful boy to
To save you from your old ways
You play forgiveness
Watch him now, here he comes

He doesn't look a thing like Jesus
But he talks like a gentleman
Like you imagined when you were young









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0