GUESS THIS MEANS YOU'RE SORRY.

huvudvärk, feber & vit prick resulterade i att jag stannade hemma idag. ligger i soffan med mtv på och datorn i knät. bättre kan det inte bli va? jo, om jag hade någon som lagade mat åt mig. haha. magen har börjat kurra, och skulle inte sitta fel med en del av en pizza ikväll. sjukt sugen..!
 
även väldigt sugen på att ta en promenix till konsum för att köpa sallad, tomater & tuggummin bland annat. vädret är strålande, regnet imorse drog bort molnen och delar av den restrerande snön på backen. våren närmar sig och det känns underbart!

är du trevlig, rolig, spontan och grabbig? inte för självsäker, kör någon sport och har lite mörkare hår?
bara så jag vet liksom..

jag tror jag blir ensam inatt iaf, om du inte kommer över? finger's crossed.
give me a reason to stay. give me a reason to wait.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0