JAG FÖRSTÅR MIG INTE PÅ DIG?

skit, fick precis ett samtal:
natta:vart är du?
jag: hemma, vadådå?
natta: det är ju utbildning!
jag: helvete, jag sov, är det nu?
natta: ja! det har börjat, skynda dig.

skit, skit, skit och helvets skit!
hur fan kunde jag glömma? helvete.
tur att jag har en underbar mor som åker genom halva stan för att hämta mig


uppdatering:
utbildningen var helt klart värt besväret. en skön snubbe som stod och pratade om skit. han hade bra humor och skrek rätt så friskt. påminde lite om en kompis till mig, som jag ifs anser har världens bästa humor. ni vet en sån där som man stortjuter av gråt när han pratar nivet? fast den här snubben var inte riktigt i samma klass... kanske för han inte var lika snygg och sådär runt 50barre.
en annan sak som gjorde utbildningen värd var de snygga killarna, eller ska jag säga männen? fanns sådär kanske 3hela män som ingen skulle banga på tror jag. bra med ögongodis på såna där ubildningar när tankarna börjar skena iväg. we like.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0