JAG KUNDE INTE BRY MIG MINDRE

du är så jävla hög, du är så jävla bög. du är så jävla fög.

ni glömde väl för tusan inte att släcka ner idag? annars jävlar..!
hemma hos mig pågår det ett kalas för fullt för min låtsas far bror ellfolk som fyller 44barre idag. (stort grattis)! vi skålar lite, badar i tunna och bastar för fullla muggar. alla under 30 ska vidare ut på korgen också, det gillar vi starkt! cred till min storesyster som ska upp och jobba imorgon. vi tror det blir centro, eller? vi ser väl hur det blir helt enkelt. men iaf, vi släckte ner hela jävla huset fastän det var fest. ljus överallt, samling i soffan och på kuddar runt bordet sedan vidare ut till tunnan. min familj är skön. sjukt skön. thailnads känsla över det hela. längtar tillbaka som fan.
ni får ursäkte det här inlägget. jag är s.k. på topp just nu! ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0